A kosara üres
Már van fiókja? Belépés hogy gyorsabban kijelentkezzen.
A kismamakor tele van izgalommal, ugyanakkor rengeteg kérdést is felvet. Az egyik legfontosabb döntések egyike, hogy milyen babakocsit válasszunk (leendő) babánknak. A piacon rengetegféle típus és márka kapható, ami megnehezítheti a választást.
Ez a cikk segít a kismamáknak a babakocsi vásárlásban azáltal, hogy bemutatja a legnépszerűbb babakocsikkal kapcsolatos online keresési kifejezéseket és kérdéseket.
Ebben a cikkben bemutatjuk azokat a kifejezéseket (kulcsszavakat), amelyekre a magyar emberek a legtöbbet keresnek a Google keresőjében, és bemutatjuk azokat a kérdéseket, amelyeket a legtöbbször feltesznek az interneten.
Először is nézzük meg az összesített adatokat. Összesen 23.500+ különböző babakocsival kapcsolatos kifejezésre keresnek az emberek a Google keresőjében egy hónap alatt. Erre a 23.500 különböző kifejezésre összesen több, mint 286 ezerszer keresnek rá egy hónapban. Alább bemutatjuk, hogy mely keresési kifejezések adják ki ennek a 286 ezernek a zömét, de előbb lássuk, hogy mely kérdések érdeklik a magyar embereket a leginkább babakocsi témában.
A Google keresések alapján ezek a babakocsis kérdések a legtöbbször feltettek:
A legtöbbször feltett kérdések után pedig vizsgáljuk meg azokat a babakocsival kapcsolatos kifejezéseket, amelyekre a legtöbbször kerestek az emberek a Google keresőjében.
A következőkben a legnépszerűbb babakocsival kapcsolatos kulcsszavak láthatóak. A legnépszerűbb kifejezés természetesen a babakocsi, mindenfajta kiegészítés nélkül, erre a kifejezésre havonta 18.100 ember keres. A második legnépszerűbb kifejezés a sport babakocsi, amelyre 12.100 ember keres havonta.
A harmadik legnépszerűbb kifejezés kilóg a sorból, hiszen itt nem valódi babakocsiról van szó, de a játék babakocsi kifejezésre is jelentős, havi 8.100 keresés érkezik. Valljuk meg őszintén, hogy ez nem kicsit meglepő, legalábbis számunkra.
A következő kettő legnépszerűbb kifejezés a babakocsi 3in1 és a 3in1 babakocsi, előbire havonta 4.400 keresés érkezik, utóbbira 3.600.
A toplistára felfért még két márkát tartalmazó kifejezés is: Cybex babakocsi (3.600 keresés) és Stokke babakocsi (2.900 keresés/hó). Így kijelenthetjük, hogy a magyar Google-keresések tekintetében ez a két babakocsi márka a legnépszerűbb.
Említésre méltó keresési mennyiséget érnek el még az iker babakocsi (2.900 keresés) és az esernyőre csukható babakocsi (2.400 keresés) kifejezések is.
Ezek a kifejezések nagyon jól megmutatják, hogy milyen márkák és milyen típusú babakocsik hódították meg a (leendő) szülők szívét, illetve, hogy mely termékek iránt van a legnagyobb érdeklődés a hazai piacon.
A kutatás egy keresőoptimalizálási elemzés, amely megmutatja, hogy az emberek (többségében kismamák, leendő vagy friss szülők) milyen babakocsival kapcsolatos témákra keresnek az interneten, a Google keresőjében. Az elemzésben szereplő számok csak a Google keresőjére vonatkoznak, és nem tartalmazzák a Bing, Yandex, DuckDuckGo és egyéb keresőkben leadott keresések számát.
A SEO kutatás 2024.04.22-én készült, és a Semrush, online keresőoptimalizálási szoftver adataira támaszkodik. A kutatásban szereplő lekérdezések és keresési mennyiségek egy havi átlagértékek. Az elemzésben vizsgált kulcsszavak magyar nyelvterületre vonatkoznak.
A kutatást a Linkcsomag.hu vezetője, linképítéssel és SEO-val foglalkozó szakértő készítette.